Zwrot biletów Tekst nad formularzem

Jak można zwrócić bilety zakupione w NFM:

  • prosimy wypełnić poniższy formularz zwrotu biletów* lub
  • prosimy o wysłanie e-maila z prośbą o zwrot na adres: rezerwacje@nfm.wroclaw.pl; dołącz bilety oraz paragon w .pdf lub .jpg (zdjęcie), podaj dane do zwrotu: imię i nazwisko posiadacza rachunku, nr rachunku bankowego*
  • zwrotu można dokonać osobiście w Kasach NFM w godzinach ich otwarcia (wejście od placu Wolności).

Zwroty biletów zakupionych w zewnętrznej bileterii (EMPIK, Eventim i inne)?
Nie obsługujemy zwrotu biletów zakupionych w zewnętrznych punktach sprzedaży. Nie przyjmujemy zwrotów biletów w przypadku koncertów innych organizatorów, nawet jeżeli zostały zakupione przez naszą stronę internetową lub w kasach NFM.

Na pozostałe wydarzenia z regularnego repertuaru NFM zwroty przyjmujemy do trzech dni roboczych przed koncertem.

*Realizowane są zgłoszenia posiadające komplet wymaganych danych.

Zwroty biletów

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane (dozwolone są wyłącznie cyfry)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

Like most websites, we use cookies to facilitate online booking and to ensure we give you the best possible experience on our website. If you continue without changing your settings, we'll assume you're happy to receive cookies. You can learn more about changing your settings in our Privacy Policy. Learn more

Accept & close
Newsletter Melomana
We announce new concerts, we remind you about the start of ticket sales, we let you know about the last vacancies
Register